hlavička
nie ste prihlásený
HOME > podmienky > Reklamačné podmienky
Odporučiť známemu

Reklamačné podmienky

Storno objednávky

Stornovať objednávku je možné len telefonicky na 0907 759 134 a len v prípade, ak objednaný tovar ešte nebol vyexpedovaný.

Reklamácia a záruka

Na zakúpený tovar sa vzťahuje záruka podľa doby spotreby vyrazenej na výrobku. V prípade zistenia vážneho poškodenia pri preberaní zásielky (diera v obale, zlomená zásielka, štrngot skla pri potrasení balíka), kedy je obsah zásielky zjavne poškodený, neprevezmite zásielku od doručovateľa! 

V prípade nedoručenia tovaru v avizovaný deň dodania tovaru pri jeho odoslaní alebo v prípade poškodeného tovaru po otvorení zásielky nás kontaktujte telefonicky na 0907 759134, prípadne na e-mailovej adrese.
V prípade mimoriadnej nutnosti posunu času dodania tovaru sa objednávateľ a dodávateľ vopred telefonicky, prípadne e-mailom, dohodnú na náhradnom termíne.

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z. vrátiť do 7 dní od prevzatia tovaru.
- v tomto prípade tovar musí byť vrátený v pôvodnom nepoškodenom obale
- tovar nesmie byť použitý
- potravinový tovar nesmie byť otvorený
- tovar musí byť nepoškodený
 - tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.)
- spoločne s tovarom musí byť poslaný aj doklad o kúpe alebo jeho kópia
- pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar pošleme zloženkou alebo prevodom na Váš účet a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom prijatí tovaru

Pred vrátením tovaru nás prosím kontaktujte. Tovar, prosím zasielajte doporučene a poistený, neručíme totiž za jeho prípadnú stratu na ceste k nám (doporučene neznamená na dobierku). V prípade nesplnenia niektorých z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť.